Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book will provide an understanding of Customer Relationship Management (CRM), how it can improve the satisfaction among customers through online mechanism. Availability of internet have helped the companies to think like customers, firms can deliver customized information directed to the customers and applications at a relatively low cost, they can provide facilities to the customers to carry out broad set of activities e.g. paying bills online, ask for questions and even complain at any time. CRM is a useful tool in terms of identifying the right customer groups and for helping to decide which customers to jettison and CRM is needed to retain these loyal groups of customer before they shift to competitors.