Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It has long been noted that high-stakes language exams exert a powerful influence on teaching and learning, a phenomenon known as the washback effect (Alderson and Wall, 1993). However, due to the complex nature of the phenomenon, little research has been conducted in the field so far. This book, which is based on empirical research into the washback effect of First Certificate in English (FCE, Cambridge ESOL), discusses and elaborates on the complexity of the phenomenon and accounts for the intervening factors that mediate the process of test washback. The book concludes with the presentation of a model that demonstrates how the mechanism of washback operates and with recommendations to a variety of stakeholders for achieving beneficial washback.