Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Building as Screen: A History, Theory, and Practice of Massive Media describes, historicizes, theorizes, and creatively deploys massive media -- a set of techno-social assemblages and practices that include large outdoor projections, programmable architectural façades, and urban screens -- in order to better understand their critical and creative potential. Massive media is named as such not only because of the size and subsequent visibility of this phenomenon but also for its characteristic networks and interactive screen and cinema-like qualities. Examples include the programmable lighting of the Empire State Building and the interactive projections of Montreal's Quartier des spectacles, as well as a number of works created by the author himself. This book argues that massive media enables and necessitates the development of new practices of expanded cinema, public data visualization, and installation art and curation that blend the logics of urban space, monumentality, and the public sphere with the aesthetics and affordances of digital information and the moving image.