Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It has been ten years since video game giant Electronic Arts first released The Sims , the best-selling game that allows its players to create a house...Lees meer
Through readings of three media forms - Virtual Reality; holograms; and light projections - this book develops new theories of the surfaces on and spa...Lees meer
So you're the one getting this gift? Lucky you! Someone who knows you has visited the museum. They searched out things they thought you would care abo...Lees meer
This book offers a discussion of the screens, installations, and media architecture that populate contemporary urban public spaces. It proposes a meth...Lees meer
Elk medium was ooit nieuw en gaf aanleiding tot de meest fantastische speculaties over de verbetering van communicatie. In de mediageschiedenis treffe...Lees meer
The book explores the performative and interactive power of these visual media on individual health understandings, perceptions and practices. Body, C...Lees meer
Taking up the challenges of the datafication of culture, as well as of the scholarship of cultural inquiry itself, this collection contributes to the ...Lees meer
This book presents the first in-depth discussion of how specific geographical and historical conditions shape the way in which mobile phone maps are r...Lees meer
Through extensive fieldwork in Tokyo, Shanghai and Melbourne, this book ethnographically explores how households are being understood, articulated and...Lees meer
Violence and Trolling on Social Media: History, Affect, and Effects of Online Vitriol unpacks discourses, metaphors, dynamics, and framing on social m...Lees meer
World of Warcraft is één van de meest populaire computergames van het afgelopen decennium. Het spel liet miljoenen spelers kennismaken met het gemeens...Lees meer
Deze studie geeft een terugblik op vormen van schermmedia; van het negentiende-eeuwse panorama en het begin van de film, via snelwegpanorama's, scher...Lees meer