Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
To remain competitive in an increasingly global economy, universities must develop effective strategies for teaching international business. This informative guide draws on the practical experience of several highly respected international business programs, as well as research into students' perceptions of their university experiences. This book covers many aspects of designing an international business curriculum, from the most effective ways to organize international fieldwork to the differences between foreign and domestic students' expectations of the university. In addition, it offers solid information on encouraging cross-cultural awareness and cooperation. Any university can teach the facts of international business. Only the best-prepared can teach the truths. Teaching and Program Variations in International Business can help you build a curriculum to teach your students the truths of working in and with a different culture.