Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
At the core of Stella Hamberg s (born 1975 in Friedberg) sculptural vocabulary is the human being the same figure that has stood at the center of sculpture throughout the history of art. For Hamberg, working on a sculpture is like being involved in a continual dialogue, although a unique language is spoken in each one of her visual worlds, as is obvious in works such as in Die Berserker (The Beserker), Der Gefährte (The Companion), Der Freund (The Friend), Das Mädchen (The Girl), and Der Fremde (The Stranger). The strong presence of the figures contradicts the stoic autism in which they are and always will be trapped. An image is like a mountain, and a mountain doesn t move, says the artist. This monograph is the first survey of Hamberg s latest works. Exhibition schedule: Mönchehaus Museum Goslar, May 14 July 31, 2011