• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Geneeskunde
  5. Social Marketing for Public Health: Global Trends and Success Stories

Social Marketing for Public Health: Global Trends and Success Stories

Global Trends and Success Stories

Hong Cheng, Philip Kotler, Nancy Lee
Paperback | Engels
€ 296,95
+ 593 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Instructor Resources: PowerPointsSocial Marketing for Public Health: Global Trends and Success Stories explores how traditional marketing principles and techniques are being used to increase the effectiveness of public health programs--around the world. While addressing the global issues and trends in social marketing, the book highlights successful health behavior change campaigns launched by governments, by a combination of governments, NGOs, and businesses, or by citizens themselves in 15 countries of five continents.Each chapter examines a unique, current success story, ranging from anti-smoking campaigns to HIV-AIDS prevention; from promotions for health lifestyle to battles against obesity; and from public educational campaigns on hepatitis B to contraceptive social marketing. Contributing authors include leading social marketing scholars, seasoned social marketing practitioners, and longtime public health professionals.Ideal for upper-level undergraduate and graduate courses in social marketing, public health, health communication, international marketing, international advertising, consumer behavior, and social change, it is also an inspirational resource for current public health practitioners. Discussion questions and PowerPoint slides are designed for each chapter to engage the reader in learning. (c) 2011 422 pages

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
422
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780763757977
Verschijningsdatum:
24/11/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
175 mm x 226 mm
Gewicht:
703 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 593 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.