Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The relationship between popular music and consumer brands has never been so cosy. Product placement abounds in music videos, popular music provides the soundtrack to countless commercials, social media platforms offer musicians tools for perpetual promotion, and corporate-sponsored competitions lure aspiring musicians to vie for exposure. Activities that once attracted charges of 'selling out' are now considered savvy, or even ordinary, strategies for artists to be heard and make a living. What forces have encouraged musicians to become willing partners of consumer brands? At what cost? And how do changes in popular music culture reflect broader trends of commercialization?
Selling Outtraces the evolution of 'selling out' debates in popular music culture and considers what might be lost when the boundary between culture and commerce is dismissed as a relic.