Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Rapacious dykes, self-loathing closet cases, hustlers, ambiguous sophisticates, and sadomasochistic rich kids: most of what America thought it knew about gay people it learned at the movies. A fresh and revelatory look at sexuality in the Great Age of movie making, Screened Out shows how much gay and lesbian lives have shaped the Big Screen. Spanning popular American cinema from the 1900s until today, distinguished film historian Richard Barrios presents a rich, compulsively readable analysis of how Hollywood has used and depicted gays and the mixed signals it has given us: Marlene in a top hat, Cary Grant in a negligee, a pansy cowboy in The Dude Wrangler. Such iconoclastic images, Barrios argues, send powerful messages about tragedy and obsession, but also about freedom and compassion, even empowerment.