Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jeder kann in Deutschland sofort sein eigenes Restaurant eröffnen. Ohne Qualifikation, ohne Fachkenntnisse, ohne Ausbildung. In keiner Branche steckt so viel kriminelles Potential wie in der Gastronomie. Und Betrug am Gast ist für viele zu einem ganz normalen Punkt der Tagesordnung geworden. Das Buch beschreibt verschiedene Taktiken, Betrugsversuche zu erkennen und ihnen erfolgreich zu begegnen. Beim Essen, beim Trinken und bei der Gastfreundschaft, die auch gezahlt wird und auf die jeder Gast einen Anspruch hat.