Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mention Savannah, and most people will think of moss-draped oaks, genteel Southern charm, excellent cooking, and beautiful scenery. Not many would associate Savannah with goggle-clad, helmetless race car drivers roaring past crowds of nattily dressed onlookers from the early 1900s. Yet, from 1908 to 1911, the wonderful landscape, architecture, and atmosphere of Savannah was home to the predecessor of the most famous race in the world, the Indianapolis 500. The wonderfully quirky early race cars of those years sped past onlookers, old graveyards, and Southern mansions. Their drivers hobnobbed with the upper crust of Savannah society, as well as movers and shakers in the world of politics. In all, the races represented a fascinating time of change in Savannah's history.