Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The term "new atheism" has been given to the recent barrage of bestselling books written by Richard Dawkins, Sam Harris, Daniel Dennett, Christopher Hitchens, and others. These books and their authors have had a significant media presence and have only grown in popularity over the years. This book brings together scholars from religious studies, science, sociology of religion, sociology of science, philosophy, and theology to engage the new atheism and place it in the context of broader scholarly discourses. This volume will serve to contextualize and critically examine the claims, arguments and goals of the new atheism so that readers can become more informed of some of the debates with which the new atheists inevitably and, at times unknowingly, engage.
Contributors include Richard Harries, Reza Aslan, Amarnath Amarasingam, Robert Platzner, Jeffrey Robbins, Christopher Rodkey, Rory Dickson, Steve Fuller, William Sims Bainbridge, William A. Stahl, Stephen Bullivant, Michael Borer, Richard Cimino, Christopher Smith, Gregory R. Peterson, Jeff Nall, Ryan Falcioni, and Mark Vernon.