Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume explores the role of religion in the educational achievement of Hispanics. In particular, it assesses the influence of religion on parental involvement in children's educational experiences. The book compares Catholic and Protestant parents' opinions and practices against the backdrop of socio-economic factors, such as levels of income and schooling. In its examination of the relationships between family, church and school, the study explores how religion and other cultural traits such as family structure, language, and ethnic identity, interact and yield particular educational outcomes. The study shows that religion can make a positive difference in the education of Latinos. Religion is a resource that parents can tap into for the benefit of their children. Teachers, school administrators, policy makers and religious leaders will find this study useful as they strive to understand and change Latinos' educational status.