Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Public Relations, Branding and Authenticity

Brand Communications in the Digital Age

Sian Rees
€ 225,95
+ 451 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

This qualitative analysis explores the challenge of developing authentic brand narratives in the digital age, whilst questioning the problematic nature of authenticity itself. Case studies of public relations activity of successful brands, and those in crisis, are supplemented by interviews with senior public relations and branding practitioners. The book lays out three specific arguments. Firstly, a repositioning of the relationship between public relations and brand practice is explored. It is argued that public relations practitioners are well placed to facilitate brands in the digital age, because of the inherent acceptance of the value of relationship building, adaptation and boundary spanning embedded in PR practice and best practice theory. Secondly, the book introduces a new concept of riparian brands. Such brands are based on solid core values, but have an ability to atune, adjust and naturalise to the prevailing social, cultural and economic environment. Thirdly, the book presents an ontology of the riparian brand in the form of an authentic brand wheel and 15 real-time interaction success factors.

Aimed at both academics and practitioners interested in the theoretical development of PR and its emerging relationship with branding, it will also be of interest to scholars of corporate communications, corporate reputation and branding.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
186
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367077655
Verschijningsdatum:
5/02/2020
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
4119 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 451 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

2+1 GRATIS

op boeken voor elke leesvoorkeur
CADEAU
Zomeractie: 2+1 GRATIS
BESTE WINKELKETEN

Bekroon jij ons

tot Beste Winkelketen? Breng nu jouw stem uit!
BESTE WINKELKETEN
Beste Winkelketen
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Ebook kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.