Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As consumers become more technology savvy and online travel sales continue to boom, online retailers need to understand how to tap into this new and huge potential set of consumers and gain the benefits of its remarkable growth. Online shopping is, in general, still a new phenomenon in the Middle East. When a new technology-based product or process is still at an early stage of diffusion, only a small subset of consumers is likely to have adopted it. When non-adopters still comprise the majority of the target populations, describing all non-adopters (non-online shoppers) as a homogeneous population may be inaccurate and inappropriate. Therefor, this book provides a comprehensive framework, based on data from the Egyptian market, that identifies the factors that classify and profile E-ticketing non-purchasers into two segments: prospective purchasers and persistent non-purchasers. The book also provides practitioners with useful insights into the development and management of marketing strategies to deal with those segments.