Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When patient meets doctor, as well as engaging in a transaction with a clinical purpose, they react to one another as people. Their personalities and ability to form relationships in general also affect the professional interaction. As with other relationships, things can go wrong. The outcome of the consultation may not be what either individual hoped for or intended. Norton and Smith explore the factors that can cause problems in the doctor-patient relationship. Within a model studied from three theoretical perspectives, the authors emphasize the often unconscious personal aspects of the doctor-patient interaction, and offer concrete advice to help doctors manage their dealings with patients. This fresh look at an important but often neglected aspect of health care will be vital reading for all doctors, psychiatrists, clinical psychologists, social workers, medical students, health care administrators, and patients' rights advocates.