Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How can a doctor best understand the emotions and behaviour of his or her patients? An effective and deeply satisfying route is through an appreciation of literature and the profound understanding its authors have of the human predicament. In this extraordinary and enlightening volume general practitioner John Salinsky guides the reader through some of the world's finest works. In each chapter he describes a classic novel short story play or poem revealing them to be easily accessible and enjoyable. He shows how parallels can be drawn between characters in literature and in the consulting room. Developed from his long-running column in the journal Education for Primary Care (formerly Education in General Practice) Dr Salinsky's book gives doctors a new perspective on the doctor-patient relationship and provides unique support to communication skills.