• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Philosophical Research in Education

An Introduction to a Phenomenological Approach to the Philosophical Study of Education

Samuel D Rocha
Paperback | Engels | Brill Guides to Scholarship in Education | nr. 11
€ 87,45
+ 174 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Is there room for philosophy in educational research? Where is phenomenology before and beyond its uses and abuses in the applied and social sciences? How are phenomenology and philosophy of education related? What are the methods of phenomenology within the field of philosophy of education? These talks to educational scholars and researchers respond to these questions and make an appeal for the place of philosophy within educational research and the tradition of phenomenology within philosophy of education. Across a broad genealogy of thought, with frequent substitutions and autobiographical confessions, these lectures work from and towards a simple article of faith: philosophy and education are not so different.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
180
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 11

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789004513983
Verschijningsdatum:
17/11/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 235 mm
Gewicht:
314 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 174 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.