Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Is there room for philosophy in educational research? Where is phenomenology before and beyond its uses and abuses in the applied and social sciences? How are phenomenology and philosophy of education related? What are the methods of phenomenology within the field of philosophy of education? These talks to educational scholars and researchers respond to these questions and make an appeal for the place of philosophy within educational research and the tradition of phenomenology within philosophy of education. Across a broad genealogy of thought, with frequent substitutions and autobiographical confessions, these lectures work from and towards a simple article of faith: philosophy and education are not so different.