Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Quickly emerging from the fast-paced growth of mobile communications and wireless technologies, pervasive games take gaming away from the computer screen and back to the three-dimensional world. Now games can be designed to be played in public spaces like shopping malls, conferences, museums and other non-traditional game venues. Game designers need to understand how to use the world as a gamespace-and both the challenges and advantages of doing so. This book shows how to change the face of play-who plays, when and where they play and what that play means to all involved. The authors explore aspects of pervasive games that concern game designers: what makes these games compelling, what makes them possible today and how they are made. For game researchers, it provides a solid theoretical, philosophical and aesthetic understanding of the genre. Pervasive Games covers everything from theory and design to history and marketing.