• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Persistent Preferences in Market Place Choices

Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between

A V Muthukrishnan
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 30
€ 94,95
+ 189 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Persistent Preferences in Market Place Choices has as its primary focus the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference - for the chosen brand and its attributes. Persistent preferences refer to preferring a previously chosen brand to other brands even when a subset of these are superior to the previously chosen brand in terms of attributes, economy, or overall quality. Persistence also refers to a lack of change in beliefs or evaluations toward the chosen brand due to counter-evaluative information supplied by competitors or other sources. An understanding of why and how consumers develop persistent preferences is interesting from both theoretical and managerial perspectives. Persistent Preferences in Market Place Choices reviews classic research on loyalty, the many definitions of commitment and their relevance for persistent preference, the constituents of preference persistence, research on attitude strength, and behavioral decision theory research relevant for preference persistence. The author concludes by summarizing the types of loyalty and their strengths.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
102
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 30

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781680830521
Verschijningsdatum:
3/11/2015
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
154 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 189 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.