Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book aims to introduce nonlinear marketing as universal philosophy of marketing thinking and doing. Through combining contextual marketing knowledge and holistic marketing solutions, marketing scholars and leaders would learn, unlearn and relearn marketing phenomena, insights and outlooks. Such marketing initiative proposes to integrate three main venues of marketing thought and management. These venues are: mainstream marketing through complying with marketing boundaries; critical marketing through revisiting marketing boundaries and explosive marketing through blurring marketing boundaries. Such progressive and yet, re-conciliating philosophy of marketing research and actions is argued to contribute considerably to improving credentials of marketing as a science and bridging the gap between marketing theory and practice through realizing and visualizing that marketing phenomenon can never be a straight line; marketing insight can never be gained at one point and marketing outlook can never be expressed as a sharp angle.