Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There is something fitting about linking the Savoy operas with limericks. Both are likely to appeal to people with a certain type of sense of humour. Why are the Savoy operas funny? Because they were written by a couple of geniuses who knew how to be funny ... never fall into the trap of assuming that Gilbert was the funny one. Gilbert himself discovered that his words didn't work half so well when set by other composers. Why are limericks funny? That's a much more difficult question. Suffice it to say that, if The Lady of Shalot or the Mort d' Arthur were written to a metre of 8,8,5,5,8, people would have roared their ribs out. The really surprising thing, given that Gilbert used every trick in the book to make his verses funny, is that in the whole canon I can only find one example of a limerick written by Gilbert (double limerick, shameless man)