Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides a new and innovative introduction to the methodology of social research. The aim of the author is to provide a bridge between recent theoretical debates in the social sciences and methodological issues. It is not just a 'how to' book for social researchers, or simply a description of research techniques. Rather, the work seeks to develop new strategies of research by marrying new perspectives in social analysis to problems of concrete research. The result is a text which is accessible yet sophisticated.
Apart from developing an original argument about research, the book is also designed as a resource text for students and more experienced researchers interested in developing theory from their own field research. It contains overviews of grounded theory and middle-range theory; a research resource map; strategies for developing theory; and guidelines and checklists for field research at the end of chapters.