Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Natascha Sadr Haghighian exposes the contradictions and sources of friction within visual representation. The selection of writings, interviews, materials, and pictures of works by the artist gathered here spans roughly fifteen years. It shines light on the artist’s sustained curiosity and the multifaceted research it spurs into techniques of seeing and technologies of visibility. “Looking awry,” a practice that pays attention to what is seen from the corner of one’s eye, that seeks out the margins of the images and pursues the visual byways, is its chosen method. Typically using her own phenomenological observations as points of departure, Sadr Haghighian has in the present book compiled examples of this technique of seeing and thinking that illustrate its varied application.