Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What do we do when we listen? The act of engagement with music in everyday life may seem simple on the surface but participation, interpretation, circulation and cultural production in the digital age are more complex and entangled than ever before. It is especially so in Japan, with its vast multimedia idol and vocaloid industries. This unique ethnographic work at the intersection of cultural, media and music studies covers a wide spectrum of music-related activities embedded in the daily lives of two Japanese cohorts. The varied case studies, including teen idol groups and virtual idols, aid the detailed examination of the relation between music, generation, and society.