Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When directors understand the value of a movement director they remove any sense of hierarchy within the room and place movement directors firmly by their side, for they are, and should be, their co-pilot, navigating and creating the world of the play. - Joan Iyiola Through a series of in-depth interviews with leading movement directors including Siân Williams, Sue Lefton, Toby Sedgewick and Diane Alison-Mitchell, Ayse Tashkiran examines the processes of creativity, collaboration and innovation for the moving body in performance. The conversations open up:
New areas of movement practice The role of the movement director The history of theatre practice and key practitioners Diverse movement approaches Similarities and differences between movement direction and choreography Potential future developments in the field The book contains forewords by Maria Aberg and Joan Iyiola