Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Motivated employees are critical for the success of any organisation. This is especially true in the service industry where the employees form the primary customer facing asset of the company. In view of the difficult economic conditions prevalent in most developed countries, it has become critical for retail companies to have motivated staff. This study uses a sample of 30 Superdrug (UK) employees based at High Holborn, London to assess the key motivational factors and their link to employee commitment. The results show that, while the majority of the employees demonstrate high levels of intrinsic motivation, the overall organisational commitment is low. This is contrast to prior studies which show high correlation between intrinsic motivation and organisational commitment. The reason for the unexpected result is rooted in issues with the store management which impacts key motivational factors such as empowerment and feedback. This is the leading cause of the lack of organisational commitment.