Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Exhibitions, as constructed cultural dispositions, media of showing, and processes of social interaction, hold great interest for cultural analysis. Being able to analyze exhibitions is a skill that allows us to critically examine exhibitions as public places regarding their effects and uses, and to change them as a result. The contributions to this volume present nineteen methods of exhibition analysis from the perspective of cultural analysis, perception studies and practice-oriented work. They locate these methods in the context of their respective discourses and present them in step-by-step guidelines for hands-on application, thus providing the first compilation on exhibition analysis for research, teaching and museum practice.