Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Competition and diversity in media and communications are fundamental to a healthy economy and democracy. In India and internationally, there is no consensus on the exact manner and scope of interventions that are appropriate to protect competition and pluralism in media markets. Many emerging economies, including India, are seeking to adopt their own regulation in this area, taking their lead from the UK. The issues have been brought into sharp focus in India in recent years. First, the enactment and implementation of modern (but sector neutral) competition law under the Competition Act 2002 has caused a significant change in regulation towards an economics- and effects-based approach. Second, in 2013, the India telecoms regulator launched controversial reform proposals to apply a media-specific approach to ownership regulation. As academics, lawyers, businesses, regulators, and policy-makers in India cast a glance at the international experience, this book examines the legal, economic, and policy issues relating to regulation of ownership and control of media markets. The focus of comparative assessment is on examples from the EU, its Member States, and the US. (Series: Hart Studies in Competition Law - Vol. 8)