Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is a medium? If Nietzsche was right in claiming that "our writing equipment takes part in the forming of our thoughts, +? that media help us "think," and if different media allow for different ways of thinking, then the "body" of the respective medium in question, its materiality, shapes and influences the range and direction of how media make us think. Shouldn't we consequently speak of informed matter and of materialized information?
Launching Bloomsbury's Thinking Media series, Media Matter introduces readers to the nascent field of media-philosophy. Contributors urge readers to re-adjust their ideas of Media Studies, by both extending the understanding of "medium" in such a way as to include a concept of materiality that also includes "non-human" transmitters (elements such as water, earth, fire, air) and by understanding media not only in the context of cultural or discursive systems or apparatuses, relays, transistors, hardware or "discourse networks," but more inclusively, in terms of a "media ecology."
Beginning with more general essays on media and then focusing on particular themes (neuroplasticity, photography, sculpture and music), especially in relation to film, Herzogenrath and contributors redefine the concept of "medium" in order to think through media, rather than about them.