Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the growing trend of using mathematics, science, and technology in everyday life, mathematical modelling has become a leading learning and teaching method. Over the years, the descriptions of mathematical modeling have undergone many modifications, ranging from deductively situated authentic problem modeling activities seeking unique solutions to inductively organized inquiries leading students to find general patterns and express the patterns using the tools of mathematics. Since problem solving includes scientific contexts, the question that emerged was if the methods of scientific inquiry, mathematical modelling, and problem solving can be merged to generate coherent problem solving strategies that students could use in mathematics and in other subjects. The synthesis of qualitative research on mathematical modelling presented in this book attempts to answer this question.