• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing: An Introduction, Global Edition

Gary Armstrong, Philip Kotler
Paperback | Engels
€ 103,45
+ 206 punten
Uitvoering

Omschrijving


Marketing: An Introduction


shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices.

The
15th Edition

features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, you'll get ample practice applying marketing concepts to real-world company scenarios.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
704
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292433103
Verschijningsdatum:
25/06/2025
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
217 mm x 276 mm
Gewicht:
1500 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 206 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.