Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As technological change and digital disruption becomes normalized in the fourth industrial revolution, workplace leaders are seeking new solutions to evolving problems. Managing Technology and Middle- and Low-Skilled Employees is an illuminating study of workplace leadership for improving the employee experience and adjusting the organizational culture to reduce tensions between technology and people at work. Reliance on artificial intelligence has created apprehension and anxiety among some employees and the general public as they try to understand whether or not employees will be replaced by new technologies. This book examines technological developments, such as artificial intelligence and big data, and reveals the practical implications of how people and new technologies can co-exist, harmoniously, within the workplace through virtual teams. Managing Technology and Middle- and Low-Skilled Employees offers routes to new solutions for scholars and professionals in the fields of business, human resource development, human resource management, information systems, and workforce development.