Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managerial economics is an interdisciplinary field that applies economic theories, tools and methodologies to solve practical business and management problems. It focuses on using microeconomic analysis to inform decision-making within organizations. By integrating managerial principles with economic theory, this field addresses key areas such as evaluating investment opportunities, selecting business strategies, designing sales promotions, and determining optimal production levels. Managerial economics techniques are widely used in production analysis, capital budgeting, pricing strategies, and risk management. As a prescriptive discipline, it provides valuable guidance for resolving managerial challenges. This book is a compilation of chapters that discuss the most vital concepts in the field of managerial economics. The topics included herein are of utmost significance and bound to provide incredible insights to readers. For someone with an interest and eye for detail, this book covers the most significant topics in the field of managerial economics.