Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First Published in 2000. The basic problems investigated in this book arose from the author's speculation that many individuals who have what it takes to be an entrepreneur may simply not have what it takes to be an effective manager. In fact, some of the characteristics that are essential to the entrepreneurial drive may be detrimental to the development of solid management skills. This may be one reason that so many entrepreneurs fail in business-- Certain elements in their personality make-up may actually prevent them from being, or even becoming, good managers. The overall objective of the study was to learn if there is a significant relationship between entrepreneurs and professional managers in terms of their basic aptitudes toward managing. The research was carried out by examining a number of the most important underpinning psychosocial aspects that have been demonstrated as valid predictors of management performance.