Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Learning, Teaching and Education Research in the 21st Century draws on Karl Popper's evolutionary epistemology and challenges widespread assumptions about learning, teaching and research that are embedded in the practices of many teachers and in the design of most education institutions worldwide. Joanna Swann argues that to promote the growth of learning we need to encourage children and adolescents to exercise and develop creativity and criticality, and that we need to provide and maintain environments in which they can safely engage in self-initiated and self-directed exploratory activity. In accessible and engaging language, the author presents philosophical arguments that support the defence and development of non-authoritarian approaches to learning and teaching that can be used by individuals and groups working in or outside state-funded schools. In particular, she provides tried-and-tested guidelines for student-initiated curricula and a problem-based methodology for professional development and action research.