Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This collection represents two decades of dedicated and rigorous empirical research spanning across multiple dimensions of mathematics education. Through a theoretical approach that highlights the significance of analytical depth in the research process, the studies included in this book explore significant themes in Mathematics Education that span across mathematics learning, student attitudes toward mathematics, beliefs, engagement, values, motivation, gender differences, technology integration and effective pedagogical strategies over the past two decades. The scope of this work makes a substantial contribution to the ongoing discourse on best practices in mathematics teaching, equity in mathematics education and the evolving and significant role of inclusive mathematics education in the 21st century and beyond. One of the key strengths of this collection can be found in its simultaneous focus on local and global perspectives.