Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dans la crise de confiance qui dechire l'education occidentale aujourd'hui, ce ne sont pas seulement les enseignants qui sont attaques, mais indirectement l'enseignement lui-meme. On somme les premiers de faire reussir les eleves, on s'interroge sur leur efficacite, on leur fixe des quotas de productivite. Cette attitude meconnait l'essence de l'acte d'enseigner, qui n'est autre que de donner a ecouter, a comprendre, a tenir pour vrai et a apprendre. De ce don, rien ne peut garantir que ses destinataires fassent bon usage. La raison enseignante a ses conditions d'exercice et ses limites. Assimiler, comme on le fait aujourd'hui, l'enseignement aux apprentissages, aux formations, a l'education ou, plus subrepticement, a l'information, c'est s'egarer hors de son territoire, suggerer de faux espoirs, assigner des objectifs incertains, engager des reformes a l'efficacite faible, voire nulle, et dont il faudra, a plus ou moins long terme, reconnaitre l'echec.