Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Japanese companies operating internationally resemble Western multinationals only superficially. They are 'reluctant' because outward economic dependency compels them to venture overseas - into environments where they cannot enjoy the same high degree of control and support that they do in Japan. There is no generally accepted view of Japanese management among writers in Europe and America and yet effective management has been a major factor in the advance of Japanese companies. The different approaches to Japanese management and its basic concepts are discussed here, together with the problems of multinationalization. First published in 1983, this title is part of the Bloomsbury Academic Collections series.