Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The seascapes of Ivan Aivazovsky (1817-1900) made his name in Russia, his native country where he was a painter of the court of Nicholas I, yet his fame barely extended beyond these borders. Master of the Sublime, he made the ocean the principal subject of his work. Sometimes wild and raging, sometimes calm and peaceful, the life of the ocean is composed of as many allegories as the human condition. Like Turner, whom he knew and whose art he admired, he never painted outside in nature, nor did he make preliminary sketches; hispaintings were the fruit of his exceptional memory. With more than 6,000 canvasses, Aivazovsky was one of the most prolific painters of his time.