Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The internet has changed the way we communicate and so changed society and culture. Internet, Society, and Culture offers an understanding of this change by examining two case studies of pre and post internet communication. The first case study is of letters sent to and from Australia in 1835-1858 and the second is a study of online gaming. In both case studies, the focus is on the ways communication is created. The result is the definition of two types of communication that are lived simultaneously in the twenty-first century. One type of communication is from before the internet and relies on the body having touched and created a message-for example, by attaching signature-to stabilise the nature of sender, message and receiver. Internet-dependant communication is different because no identity-marker can be trusted on the internet and so individuals' styles of communicating are used to stabilise the transmission of messages. Being after the internet means having to live these two contradictory forms of communication.