Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Internet in schools presents challenges to education. This book looks at the issues of technology-based transformation from the perspectives of teachers and policy makers. Educational institutions in California, England, and Singapore were the research venues. From a teacher s perspective, embedding the Internet or any technological tool into their classroom is based on a time for value assessment. In all three venues, the research found that teachers use the Internet as a tool for administrative tasks; however, they found it difficult to integrate this technology into their classrooms because the Internet s time investment for value received did not fully meet most teachers expectations. Policy makers face a challenge of shaping a complex technology like the Internet to effectively fit into the social, physical and pedagogical parameters of classrooms. As technologies such as the Internet continue to morph, the ongoing dilemma of fit to classroom environments will continue to pose challenges to education.