• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. International Business Teaching in Eastern and Central European Countries

International Business Teaching in Eastern and Central European Countries

Erdener Kaynak, George Tesar
Hardcover | Engels
€ 117,95
+ 235 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Find out which business teaching techniques work and which don't for Central and Eastern European studentsFrom editor George Tesar: "Educational opportunities in Central and Eastern Europe have changed dramatically over the last twelve years. The restructuring of undergraduate and graduate programs has required a systematic rethinking of programs, courses, and teaching methods. Postgraduate education--particularly professional education and especially management education--has evolved as one of the most important elements impacting the political, social, and economic changes in that part of the world."With this essential book, you'll explore the latest international business and management concepts that are being taught to potential managers and executives in Eastern and Central Europe. Edited by an internationally recognized expert in business management and education, International Business Teaching in Eastern and Central European Countries examines the way the economic structures of nations in transition impact the management curriculum, and looks at ways to stimulate economic development in transition economies.This thoughtfully indexed, well-referenced book also:

  • illuminates the learning process for business students in that region
  • suggests ways to help Eastern and Central European students get the most from case studies and business game simulations
  • explores ways to use collaborative learning instruments when teaching entrepreneurship
  • shows how to use networking as a vital part of increasing the management knowledge of a community or nation
  • examines how existing companies can be used as business laboratories for teaching
  • discusses the roles of free-market processes and government intervention in transition economies

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
182
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780789019523
Verschijningsdatum:
1/05/2003
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 235 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.