Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There is often much hype about the espoused benefits of new ways of operating and the Intellectual Capital (IC) paradigm is not immune to this. Benefits from a lower cost of capital and increased share prices to improving communication with stakeholders have often been lauded as some of the reasons of managing IC in both private and public organisations. But often the benefits of managing IC are not realised and as a result the take-up of IC management practices in organisations has been slow. This monograph critically explores the IC paradigm by examining IC theory in action in several different settings. It provides insight into how IC management practices can be implemented into organisations, offers a critique of the espoused benefits of IC management practices and identifies innovative ideas on how IC practices might change if the IC paradigm is to survive. The end result is a renewed discourse between academics and practitioners on how IC theory can be turned into practices that facilitate change and have a lasting impact on organisations.