Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Of late, leadership has come to include individuals in elementary, secondary and tertiary institutions who do not necessarily carry leadership titles. Faculty in preK-16 institutions, along with other staff and community people, have increasingly begun to take on leadership responsibilities as shared leadership is articulated and practiced more and more in education. This volume focuses on educational leadership--broadly defined. More specifically, following several research-based thought pieces in which the authors define and discuss this new conception of leadership, contributors offer preK-16 case study illustrations of this recent conception of educational leadership. Readers will use this casebook as a foundational text for courses in teacher education, educational leadership, business and higher education. It includes detailed chapters focused on teacher leadership, principal leadership and higher educational leadership.