Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
My research aims to make the interfaces of modern electronic devices accessible to elderly users and people with different ranges of abilities. Existing design practices often isolate elderly or disabled users by considering them as users with special needs. This book has explained the effects of physical impairment on interaction and present a simulator to assist designers in developing inclusive systems. Initially I present a detailed discussion on existing user modelling techniques. I have figured out the shortcomings of existing approaches and present the detail of my simulator. The simulator embodies both the internal state of a computer application and also the perceptual, cognitive and motor processes of its user. The simulator is validated to represent different physical abilities, levels of skill and input devices. It has already been used to design an accessible game for visually impaired users, an assistive interaction technique for motor impaired users and an accessible multimodal digital TV interface for elderly and disabled people.