Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The education implementation process in China remains uncharted by researchers. The Implementation of Inclusive Education in Beijing: Exorcizing the Haunting Specter of Meritocracy puts forth a general theory on China's education programs, encompassing policy processes, actions, and interactions and grounded on the views of street-level bureaucrats in China. Kai Yu investigates these processes and presents teachers' reflections on the change process, as well as implementation stories from four Beijing schools. He reports on their attitudes, their beliefs, and their pedagogical practices for implementing the innovative education program. Yu argues that the imperatives of meritocratic ideology have undermined the detracking policy and its practice. The strength of a program of change rests not so much on the power of the ideas, purposes, and values as on the reinterpretation of the implementers based on their personal understandings of institution and practice.