Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Toward the end of the eighteenth century, a major transformation took place in British dramatic culture with the emergence of an illegitimate theater and the struggle between London's patent playhouses (Drury Lane, Covent Garden, and the Haymarket) and the new, so-called minor theaters. This is the first book to explore the institutions, genres, and performance history of this illegitimate theater. Jane Moody's lively account considers the prohibition of tragedy and comedy at London's minor theaters, interpretations of Shakespeare, and describes the ingenious ways in which performers circumnavigated the law.