Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The past decade has given us explorations of such forms as the Bildungsroman, the Kunstleroman, the utopian and Gothic novel as women have written them; studies are even now emerging of the female-authored elegy, sonnet sequence and other pure and mixed poetic modes. Women's work in non-fiction prose and in the dramatic genres is being resurrected and reassessed. At the same time, feminist critics continue to deconstruct women as signs in patriarchal literary forms, explaining the effect of male gender on structures of signification, the narrative and stylistic codes of genre. This series welcomes such studies, encouraging as well accounts of sexuality and textual inheritance, the influence of female authorship on the evolution of a genre or the creation of a new genre, and challenges to genre theory from a gender perspective.