Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Outdoor experiences are an important part of the school curriculum. For most students these experiences are exciting and challenging. Some children, however, will experience fear. This fear can disable the child, preventing participation. Without understanding what the fear means to the child, the educator is unable to tackle the situation with empathy. Phenomenological research can offer insight into the meaning of such fear, bringing to light the lived experience of fear in an outdoor situation. Thus, the question is asked, "What is it like for children in our care who are experiencing fear in outdoor education?" This book answers this question through the sharing of outdoor experiences and the identification of common themes. It imparts important knowledge for those who work with students in the out-of-doors, write outdoor and experiential curriculum, plan and implement field trips, supervise a variety of differentiated learning opportunities, believe in viewing the student through a holistic lens, and those who love to share beauty and appreciate the challenges of our Earth with others.